AKTUELT

AKTUELT

Nå styrker vi kundeservicen - ring oss!

Vi har styrket ordremottaket vårt og er tilgjengelig på nye telefonnumre. Ring oss og still spørsmål om transport og levering!

Vi i GLAVA® er på lufta med med nye telefonsløyfer for å yte bedre service på ordremottak og svare på spørsmål om leveransen.

– Dette gjør vi for å øke servicegraden vår. De som ringer oss vil treffe kunderservicemedarbeidere som har god kunnskap på produktgruppen det er spørsmål om, forteller Børre Christiansen, avdelingssjef for kundeservice i GLAVA®.

De som ringer oss treffer kunderservicemedarbeidere som har god kunnskap om produktgruppen det er spørsmål om.
Børre Christiansen, avdelingssjef for kundeservice i GLAVA®

Det er opprettet fire telefonnummer for de fire områdene akustikk/himlinger, kompakte tak, teknisk isolering og marine, og bygg og grunnisolering. 

Ring oss! Vi gir deg gode svar på spørsmål om ordre, transport og levering:

Akustikk/himlinger: 69 81 85 87

Teknisk isolering og marine:  69 81 85 86

Bygg og grunnisolering:  69 81 85 85

Kompakte tak: 69 81 85 88

For tak kan vi også bidra med beregninger og tegninger. 


Nina Ekre er tilgengelig for å svare på spørsmål om ordre, transport og leveranse. Foto: Glenn Thomas Nilsen

 – Målet med økt tilgjengelighet på kundeservice er at vi kan svare godt på alle henvendelser om ordre, transport og levering, men ikke tekniske spørsmål om produktene, opplyser Christiansen. Til spørsmål om produkter anbefaler vi å ta kontakt med Glavas distriktsansvarlig i ditt område


Få varsling rett på mobilen
Tidligere i år lanserte vi også SMS-tjeneste som en service til de som venter på varer på byggeplassen.

Det betyr i praksis at vi sender en SMS-varsling om vareleveransen til våre kunder når vi er på vei med varene. På den måten kan du følge med på leveransen via SMS. 

Les mer om SMS-tjenesten her