Oppdater nettleseren din
Hei! Vi ser at nettleseren din kan være utdatert. Det er ikke sikkert all funksjonalitet eller innhold blir vist på riktig måte. Vi anbefaler deg derfor å oppdatere nettleseren din.
Finn din nettleser her
Når du skal utføre arbeid for kunde kan det ofte være lurt å ta en prat med kunden i forveien, for å avklare behov og ønsker. Ved å tipse kunden om å gjøre andre nødvendige tiltak mens du først er i gang gir du kunden muligheten til å spare både tid og penger, samtidig som du opptrer som en god rådgiver. Det setter kunden din pris på!
Ingen vits i å slite ut kroppen hvis du kan unngå det. Lær hva du bør gjøre på for å forebygge skader i et fysisk krevende yrke:
Det er fullt mulig å få murfasade på et trehus. Her får du forklart hvordan du går fram:
Visste du at ventilasjonsanlegg med "trekk ut"- strategi skal brannisoleres på en annen måte enn et anlegg med "steng inne"-strategi? Hør hvordan og få tidsbesparende tips:
Det er fullt mulig å henge tunge gjenstander på en gipsvegg eller i en gipshimling. Her får du tips til hva som trengs til både lette, middels tunge og tunge gjenstander:
Et loft kan øke både størrelse og verdi på en bolig, samtidig som det er flere fallgruver man kan gå i ved renovering. Slik hjelper du kunden på rett vei:
En innvendig renovering kan bety så mangt, og ofte vil kunden ha behov for hjelp for å forstå sine egne behov. Dette bør du prate med kunden om:
Er det behov for å skifte kledning? Da er det sannsynligvis også andre ting du kan tipse kunden om å gjøre samtidig. Her er fire tips:
Årlig bygges det mellom 4.000 og 4.500 nye hytter i Norge. Veldig mange av disse har Glava Proff 34 i veggene.
Her finner du Paroc produkter
Her finner du Glava Robust produkter