Oppdater nettleseren din
Hei! Vi ser at nettleseren din kan være utdatert. Det er ikke sikkert all funksjonalitet eller innhold blir vist på riktig måte. Vi anbefaler deg derfor å oppdatere nettleseren din.
Finn din nettleser her
Når du skal utføre arbeid for kunde kan det ofte være lurt å ta en prat med kunden i forveien, for å avklare behov og ønsker. Ved å tipse kunden om å gjøre andre nødvendige tiltak mens du først er i gang gir du kunden muligheten til å spare både tid og penger, samtidig som du opptrer som en god rådgiver. Det setter kunden din pris på!
En innvendig renovering kan bety så mangt, og ofte vil kunden ha behov for hjelp for å forstå sine egne behov. Dette bør du prate med kunden om:
Et loft kan øke både størrelse og verdi på en bolig, samtidig som det er flere fallgruver man kan gå i ved renovering. Slik hjelper du kunden på rett vei:
Er det behov for å skifte kledning? Da er det sannsynligvis også andre ting du kan tipse kunden om å gjøre samtidig. Her er fire tips:
Visste du at ventilasjonsanlegg med "trekk ut"- strategi skal brannisoleres på en annen måte enn et anlegg med "steng inne"-strategi? Hør hvordan og få tidsbesparende tips:
Ingen vits i å slite ut kroppen hvis du kan unngå det. Lær hva du bør gjøre på for å forebygge skader i et fysisk krevende yrke:
Årlig bygges det mellom 4.000 og 4.500 nye hytter i Norge. Veldig mange av disse har Glava Proff 34 i veggene.
Glava® lanserer nå en oppgradert versjon av Glava Robust Lamell. Isolasjonsløsningen er utviklet for å møte kravene til aktive tak med nye bruksområder og høyere belastning.
Bærende konstruksjoner som søyler, bjelker, dekker og takkonstruksjoner er fundamentale for bygningens stabilitet. Ved en brann kan disse elementene miste sin bæreevne som følge av høy varmebelastning, noe som i verste fall kan føre til sammenbrudd. Effektiv brannbeskyttelse forlenger konstruksjonenes bæreevne og gir verdifull tid til evakuering og innsats fra brannvesen.