close-pop-up.svg

Sales Support Specialist

Lyst til å være med å bygge et vinnerlag og få til bra ting med bra folk?

Artikkelen oppdatert 09. jan.2025
Søknadsfrist:
15.01.2025
Sted:
Ryen, Oslo
Stillingstittel:
Sales Support Specialist
Stillingstype:
Fast
Ansettelsforhold:
Heltid
Stillingsprosent:
100

Som Sales Support Specialist i Glava, Gyproc og Weber blir du en strategisk støttespiller for vekst. Du vil styrke vårt arbeid innen salg og markedsføring, samt øke bevisstheten rundt våre produkter og sikre at våre løsninger når ut til et bredere publikum i bygg- og anleggsbransjen, nasjonalt og internasjonalt. Sammen skal vi jobbe med å fremme innovative løsninger som sparer energi og påvirker til en grønnere fremtid. Hvis du motiveres av å skape magi mellom salg og markedsavdelingen, samt sikre effektiv vekst for kunder gjennom målrettede initiativer burde du lese videre og lytte til intervjuet med Markus (Markedsdirektør) i denne Podkasten

Om jobben
Du vil bli en strategisk støttespiller for vekst, bidra til å utvikle oss til å bli den beste markedsavdelingen i bransjen, i Norge, og utforme nye konsepter som skiller oss fra konkurrentene. Som Sales Support Specialist hos oss vil du ha en nøkkelrolle for å sikre at vi bidrar til at våre kunder oppnår vekst gjennom gode aktiviteter, være seg JM aktiviteter, eventer / messer, og rett tilgang til selgende produktinformasjon. Du vil koordinere aktiviteter mellom ulike salgsavdelinger og jobbe tett med Marketing Managers for merkevarene Glava, Gyproc og Weber. I rollen får du helhetsansvaret for messer og eventer. Oppgavene er mangfoldige, men periodisert, her er de viktigste:

  • Initiere, lede og organisere aktiviteter med salg for å bidra til vekst for våre kunder
  • Utvikling, koordinering og gjennomføring av messekonsepter
  • Ansvarlig for Joint marketing aktiviteter og støttespiller til KAM-apparatet inn mot kundene.
  • Deltakelse i salgsmøter for å tilrettelegge og sørge for at marketing bidrar aktivt for å skape effektive salgsprosesser for selgerne med rette verktøy.
  • Sikre noe berikelse av produktdata og dokumentasjon i systemer som NOBB, CoBuilder, PIM etc.
  • Sikre at salgsorganisasjonen alltid har tilgang til siste tilgjengelig salgsmateriell gjennom Showpad.

Hvem ser vi etter
Vi tror at den rette kandidaten er kreativ og nytenkende, har evnen til å fange opp hva som skjer i markedet og sørge for fremdrift i prosesser. Vi er utpreget teamorientert og forventer at kollegaer bidrar til å løfte hverandre og gjennom godt samarbeid med både leverandører og interne stakeholders. Personen må kommunisere godt med ulike interessenter, ha sterkt kundefokus, og være strukturert. Følgende kvalifikasjoner vil verdsettes:

  • Bachelor i marketing
  • Minimum 3 års erfaring fra tilsvarende rolle, eventkoordinering og planlegging
  • Effektiv, med et «growth mindset»
  • Forståelse av hvordan man setter kunden i sentrum
  • Erfaring med prosess- og prosjektledelse
  • God erfaring med bruk av digitale verktøy
  • Erfaring fra PIM, NOBB, Cobuilder eller lignende systemer.
  • Evne til å komme med nye perspektiver og utfordre det etablerte
  • Gjennomføringskraft, serviceinnstilling og struktur

Vårt løfte til deg
Hos oss blir kreativitet og nytenkende lagbyggere verdsatt, vi tilbyr en arbeidsplass hvor du kan utvikle dine ferdigheter og vokse i et støttende team som heier på fremdrift og innovasjon. Her får du anledning til å sette ditt preg bidra aktivt i prosjekter som setter våre kunder i sentrum. Vi tilbyr faglig utvikling og muligheten til å forme og utvikle en viktig rolle i en ledende aktør i byggebransjen. Vi er opptatt av å skape et arbeidsted som er både inspirerende og utfordrende, og legger til rette for personlig vekst og læring. 

Noe du lurer på? Ta gjerne kontakt med Tomas Kersten (tomas@meyerhaugen.no) eller Ida Charlotte Fehn (ida@meyerhaugen.no) for en uforpliktende og konfidensiell prat.

Søk på stillingen her