close-pop-up.svg

HR- og lønnsmedarbeider

GLAVA søker nå etter HR- og lønnsmedarbeider som skal ha ansvar for lønnsgodkjenning i GLAVA.

Har du erfaring med lønnskjøring og er god både med penger, regler og folk? Har du lyst til å være med å videreutvikle GLAVA sin HR-avdeling og være en nøkkelperson for våre ansatte? Da er det kanskje deg vi ser etter! Du vil få opplæring og støtte av erfarne kollegaer i GLAVA.

Hva går jobben ut på?

  • Lønnsgodkjenning Glava AS og Saint-Gobain Byggevarer AS, inkl. kontroll og bilagshåndtering.
  • Superbruker/administrator i våre HRM- og tidsystemer.
  • Sikre effektiv arbeidsprosesser og vedlikeholde interne retningslinjer
  • Kontaktperson i lønnsrelaterte spørsmål
  • Rapportering (internt, eksternt)
  • Oppgaver knyttet til årlige lønnsjusteringer
  • Oppgaver knyttet til rekruttering/ansettelser, organisasjonsendringer og avslutning av arbeidsforhold.
  • Kontering av fakturaer som gjelder HR-avdelingen
  • Sykefraværsoppfølging og kommunikasjon med SSC Lønn.
  • Aktivt bidra til utvikling og effektivisering av Glavas lønns- og HR-prosesser
  • Effektivisering og digitalisering av arbeidsprosesser

Vi bruker Simployer HRM, tidsystemet WinTid og Aditro lønnssystem.

 

Hvem er du?
Du kan lønn, og har god systemkompetanse. Du foretrekker digitale verktøy og har erfaring med utviklings- og forbedringsarbeid knyttet til digitalisering og digital brukervennlighet.

Vi ser etter deg som har utdanning fortrinnsvis innen økonomi/lønn/HR/administrasjon. Samtidig er det viktig at du har arbeidserfaring med de aktuelle oppgavene. Du har kunnskap om relevante lover på personalområdet og liker å holde deg oppdatert om endringer og utvikling innenfor ditt fagområde

Du samarbeider lett med andre, er imøtekommende og serviceinnstilt. Vi forventer ikke at du kan alt, eller har svaret der og da, men ser etter deg som liker en utfordring og som kan ta i et tak der det trengs.

Hva kan vi tilby?
Dette er en spennende rolle, som skal videreutvikles i samarbeid med øvrige kollegaer i HR-avdelingen. Sammen skal vi etablere effektive prosesser og utvikle HR- og lønnsfaget. Utviklingsmuligheter for den rette kandidaten.

I GLAVA blir du del av et selskap med lange tradisjoner i en bransje i en rivende utvikling. Vi dekker et bredt kompetanseområde, så her er det mange å lære av! Din arbeidsplass vil være i ved hovedkontoret i Askim.

Høres dette spennende ut? Send oss din CV og en kort søknad snarest HER. Ta kontakt med HR Business Partner Synnøve W. Ihlebekk (932 01 055) dersom du har spørsmål.

Søknadsfrist: 13. juni 2021.

Vi søker ekspeditør til vårt sentrallager i Borge

Vi har ledig stilling som ekspeditør ved vårt sentrallager i Borge, og ser etter deg som enten har logistikkerfaring fra et miljø med høyt tempo og stor vareflyt, eller utdannelse innenfor logistikk. Du kan gjerne være nyutdannet. Ettersom sentrallagerets logistikkoppsett er under utvikling ser vi også etter deg som har interesse for fremtidige lederoppgaver.

Lønns- og HR-medarbeider

GLAVA® søker nå etter
Lønns- og HR-medarbeider
som skal ha ansvar for lønnsgodkjenning i GLAVA.

Business Controller – supply chain til markedsledende industrikonsern

Glava søker en analytisk og forretningsorientert Business Controller til sitt kontor på Ryen.