close-pop-up.svg

Velkommen til våre nye nettsider

logos.png

Velkommen. Vi ruller i disse dager ut splitter nye nettsider som skal inneholde produkter, løsninger og innhold fra våre tre merkevarer. 

Det kan være ting du savner, ting som er under utvikling og ting du syns er kjempebra med våre nye sider, så ta gjerne kontakt om det er noe du føler mangler her. Vi har satt opp en egen tilbakemelding e-post som du kan nå fra forsiden.

Vi gleder oss til å fortsette og bygge videre på vårt nye, samlede nettsted med dine tilbakemeldinger, for sammen bygger vi bedre.

close-pop-up.svg

Glava Proff 34

Fordi hver pakke med Glava Proff 34 er komprimert ned til én femtedel av bruksvolum, så blir det lettere å bære og håndtere isolasjonen på byggeplass. Produktet er fast i formen og har god spenst. Det gjør monteringen i vegg og tak effektiv.

Det gjør at selve monteringsjobben blir enklere. Isolasjonsplatenes “spenst” gjør at de står godt i stenderverket ved montering.

Glava Proff 34 har ni prosent bedre isolasjonseffekt enn annen standard byggisolasjon (A37).

Glava Proff 34 lages med opptil 85 prosent resirkulert glass, noe som bidrar til et godt miljøregnskap. Isolasjonspakkene er sterkt komprimert, slik logistikken blir effektiv og vi kan redusere antall lastebiler på veien. Investeringen i nye produksjonsanlegg i Stjørdal og Askim har dessuten bidratt til en mer energieffektiv produksjon.

Pakkene med Proff 34 er komprimert ned til en femtedel av bruksvolum. Det gjør at vi slipper unna med færre lastebiler på veiene. I tillegg gjør det håndtering på byggeplassen enklere.

Lambdaverdi sier noe om materialets evne til å lede varme. Jo lavere lambda-tall, jo bedre isolasjonsevne har produktet. Som navnet sier, er lambdaverdien 34 for Glava Proff 34. Det gir en merkbar bedre isolasjonseffekt enn annen standardisolasjon på markedet (som gjerne har lambda 37 eller høyere).

Norge har et utfordrende klima, en særegen byggeskikk (bruk av tre) og strenge byggeregler. I tillegg har vi en utfordrende geografi med tanke på logistikk og service. Vår forretningsfilosofi handler om å være optimalisert for dette. Vi tester og utvikler produkter for norske forhold, og vi har en distribusjon og tilstedeværelse som dekker hele landet vårt.