close-pop-up.svg

Glava Proff 34 - proffens førstevalg

Glava Proff er den optimale isolasjonen for norske forhold og et godt valg for deg, enten du skal isolere vegger, gulv eller tak. ​Glava Proff er den optimale isolasjonen for norske forhold og et godt valg for deg, enten du skal isolere vegger, gulv eller tak. Laget med resirkulert glassull, har produktet gode varme-, lyd- og brannisolerende egenskaper.

Gå til produkt

Stopper sløsingen

Det er flere grunner til at så mange velger å isolere med Glava Proff 34. Den viktigste er nok de gode isolerende egenskapene. 1,2 millioner norske hjem lekker energi. Skal vi nå klimamålene holder det ikke å produsere ny energi, vi må også ta vare på den vi har. Fremtiden stiller nye krav til isolering ––– sammen kan vi stoppe sløsingen.​

God varmeisolering
Produktet er utviklet for å isolere best mulig i norske forhold, og har ni prosent bedre isolasjonseffekt.
Effektiv mot lyd
Proff 34 er effektiv som lydisolering, og kan brukes både i vegger, gulv og tak.
Høy kvalitet
Isolasjonen har fast form og god spenst, slik at produktet holder seg på plass i bjelkelag og stenderverk.

Utviklet for å isolerer best

Våre produkter er utviklet for å isolere best mulig, slik at vi sammen kan stoppe sløsingen av vår dyrebare energi.

Lett å jobbe med

Lav vekt er en av flere fordeler med produkter i glassull. Skal du isolere mye, kan du spare både tid, rygg og armer. Produktet har god spenst og sitter godt på plass mellom stenderverk.

Lett å frakte

Produktet kommer i komprimerte pakker, helt ned til 20 prosent av sin opprinnelige størrelse. Det gjør at vi kan frakte mer per lastebil, og at du kan jobbe mer effektivt.

Laget med returglass

Gamle vinflasker, syltetøyglass og vinduer får nytt liv i våre isolasjonsprodukter. Proff 34 lages med opptil 70 prosent resirkulert glass, som bidrar til lavere utslipp og bedre miljøregnskap til byggeprosjektet ditt.

Fullstendig informasjon om produktet, EPD og dokumentasjon finner du enklest på våre produktsider.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vil du ha nyheter, råd og informasjon om våre produkter og løsninger rett i innboksen? Legg igjen informasjonen din under, så fikser vi resten.

Ved å sende inn dette skjemaet samtykker jeg til at Glava kan lagre opplysningene mine. Jeg kan melde meg av når som helst.