close-pop-up.svg

Glava Veggplate 31 - isolasjonsplater til yttervegg

Glava Veggplate 31 er en kompakt, spesialbehandlet glassullplate som er tilpasset montering på utsiden av yttervegg. Et godt alternativ dersom du skal etterisolere.

Gå til produkt

Effektiv isolering av yttervegg

Glava Veggplate 31 er egne veggplater til isolering av yttervegg.  Produktet kan bidra til å minimere veggtykkelsen, redusere kuldebroer og forbedre U-verdien, sammenlignet med tradisjonell påforing. Systemet egner seg like godt til etterisolering som til isolering av nybygg.

Lett å bygge med
Veggplate 31 er et effektivt og enkelt system for isolering av yttervegg og fasade.
Enkel å håndtere
Komprimerte og lette produkter gir enkel håndtering og mindre miljøbelastning under transport.
Bærekraftige råvarer
Produktet består av inntil 70 prosent resikrulert glass, og har god EPD-deklarasjon.

God varmeisolering

Med lav lambdaverdi gir løsningen et tilnærmet kontinuerlig isolasjonssjikt. Veggplate 31 reduserer kuldebroer og gir god varmemotstand.

Lett å jobbe med

Platene veier lite og er formfaste, som gjør dem lette å håndtere på byggeplassen. De festes tett-i-tett over hele ytterveggen, og er laget for å isolere utenpå bindingsverks- eller massivtrekonstruksjoner.

Tømrerlærling etterisolerer ytterveggen med Glava Veggplate 31. Foto: Veronika Stuksrud.

Fleksibelt system

Systemet egner seg like godt til nybygg som til etterisolering. Produktet er laget for å isolere utenpå bindingsverk- eller massivtrekonstruksjoner, og kommer i tre tykkelser: 48, 68 og 98 mm.

Laget med returglass

Gamle vinflasker, syltetøyglass og vinduer får nytt liv i våre isolasjonsprodukter. Glassullen vår lages med opptil 70 prosent resirkulert glass, noe som bidrar til lavere utslipp og bedre miljøregnskap til prosjektet.

Din hovedleverandør av byggisolasjon

Har du spørsmål om våre produkter eller et byggeprosjekt? Våre rådgivere har bred kompetanse og hjelper deg gjerne på vei.

Finn kontaktinformasjon her.

Fullstendig informasjon om produktet, EPD og dokumentasjon finner du alltid på våre produktsider.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Vil du ha nyheter, råd og informasjon om våre produkter og løsninger rett i innboksen? Legg igjen informasjonen din under, så fikser vi resten.

Ved å sende inn dette skjemaet samtykker jeg til at Glava kan lagre opplysningene mine. Jeg kan melde meg av når som helst.